tisdag 12 maj 2009

Jag vet inte vad man har rubriker till, jag kommer inte på någon nu.

Jag från festeristskiftesveckan, förra veckan. Vad jag nu gör...

Jag tycker inte om blogspot längre. Jag tycker inte bilderna blir nåt bra när man lägger upp dem. Dom blir små och fula. Jag vill att bilderna ska vara stora och fina. Jag tycker mina fina bilder förstörs när jag lägger upp dem här. Men what to do. Kanske byta blogg? Igen? Ne, det orkar jag väl inte?
Jag har gått en promenad idag, rensat lite papper och plockat lite i rummet... dagens prestation. Allt känns väldigt motvilligt, jag blir inte ens pigg av att gå ut och gå, jag vill helst bara sova, eller stirra in i väggen. Vart fan är energin. Men jag kämpar på.
Jag är hungrig också, men har ingen mat, inga pengar. Hur gör man då? Svälter?

0 kommentarer: