måndag 11 maj 2009

Att försöka tänka på annat, del 1.

Kom från sjukhuset från drygt en timme sedan, blev riktigt sent idag. Men jag är iallafall ledig idag. Förövrigt hände inte så mkt spännande ikväll, hängde lite blod, vilket alltid är lite spännande och pyssla med. Men inga nålar, inget stickande. Han inte mer än se snygg-läkarn och snygg-sjuksköterskan (läs: manlig). Men ett "hejhej" och ett leende är alltid bättre än inget...

Imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv, vilket jag iofs säger drygt varje dag. Men om jag verkligen gör upp en plan så kanske det funkar bättre, imorgon ska jag alltså; Plugga lite inför examinationen på sjukhuset på onsdag, Gå promenad med Hanna, laga mat, städa lite, SPRINGA. Oj, nu blev jag överambitiös, känns lite som orealistiska mål, kommer säkert ligga i sängen till 14.oo iallafall.


2 kommentarer:

Unknown sa...

haha! Sandra-springa???? haha de skulle ja vilja se! Men de e bra om du kommer i from till Irland!
Miss you vi får höraas på tel imorrn pusss

Unknown sa...

Asså de e Agnes som skriver men från mammas konto...palla lixom..