tisdag 5 maj 2009

Flowers, oh lovely flowers

Mitt liv är ganska enformigt för tillfället - jag är på sjukhuset, jag sover - jag är på sjukhuset, jag sover. Men jag är ledig idag tack och lov och jag har bara 2 dgr kvar den här veckan. Gårdagens bästa prestation bestod av att jag lyckades sätta en PVK på första försöket på en mkt svårstucken patient, det är lite sånt som gör vardagen. Nu är det är lite jobbiga moment kvar men sommaren närmar sig... Bara en månad kvar...
Planer för sommaren? Rida massa med Agnes, åka båt, åka till Irland, kanske hinner man med en sväng till Gotland också och så blir det såklart jobb.
En av mina absoluta favoritbilder från när jag och Lina var ute och fotade sist. Tagna med mitt nya objektiv EF 50 1.8 II. Jag älskar oskärpan i bakgrunden.

1 kommentarer:

Agnes Felicia sa...

Å så fina kort!! Min älskade vän! Tänker på dig varje dag!